Evenimente

Bootcamp de Marketing

Organizator-Constantinescu Anca

18 Nov, ora 9-20, Bd. Ferdinand 22-26, Cluj Hub, Magazinul Central et.3,

Studentii de la AC si ETTI  au dezvoltat un plan de marketing pentru o idee de afaceri. Au participat 200 de studenti.

Program 8 mai

Studentii isi vor dezvolta propriul plan de marketing pentru un produs/serviciu cu potential pe piata.  

  

Sambata, 6 mai 2023, ora 9-18, Cluj Hub, Bd Ferdinand 22-26, Magazin Central, et. 3 (se urca prin partea stanga, pe scarile de la Carrefour) 57-59 , Sala White si Green 

Pana in acest moment trebuie sa aveti realizate: 

  1. Fisa firmei 
  2. Obiective 
  3. Analiza SWOT 
  4. Analiza pietei 
  5. Analiza concurentei 
  6. Segment de piata tinta 

9-9.30 Strategia de pret – metode de stabilire a pretului pentru produse soft, hard, obiective de pret, strategii – avantaje/dezavantaje – Anca   

9.30-10 Implementare parte financiara: costuri, profit, prag de rentabilitate 

10-11- Modele de business de succes – Cristiana Bogateanu  

11-12 Mentorat – Stabilirea caracteristicilor de baza ale produsului/ serviciului lansat, recap: triunghiul de aur al pozitionarii, harta strategica de pozitionare, matricea de crestere BCG- Anca  

13-13.30 Strategia de comunicare de mk (reclama, PR, promovarea vanzarilor, marketing direct) 

13.30-14  Mentorat implementare comunicare de mk 

14-14.30 How to pitch – Alexandru Luchiian 

 14.30-16  Implementare comunicare de mk  -Realizarea unui video/animatie/ 3 postari pentru SM de catre studenti – mentorat Anca  

16- Pitch planuri de MK si feedback- 7 minute/ echipa   

Program 18 nov

9-9.30 Segmentul de piata tinta: stabilirea potentialilor cumparator, alegerea segmentului de piata tinta, persona Model, stabilirea marimii segmentului de piata tinta – Constantinescu Anca

10-10.30 exemplificare Studiu de caz – aplicatie soft: Identificarea segmentului de piata pentru conceptul de produs. Cristin Iosif, CEO-Salt&Peper, Cluj

11.30 – Strategia de produs – triunghiul de aur al pozitionarii, harta strategica de pozitionare, matricea de crestere BCG- Anca

12-13-Studiu de caz- strategia de produs si promovare la o companie de nisa – saptunul Cheia ,ing. Laslo Alin, Laslo Calina,

14 -15 Strategia de pret si validarea ideii de produs – metode de stabilire a pretului pentru produse soft, hard, obiective de pret, strategii – avantaje/dezavantaje – Madalina Cotiu – consultant de business Imera Cluj

16-16.30 Strategia de comunicare de mk (reclama, PR, promovarea vanzarilor, marketing direct)-Anca

16.30-18 Realizarea unui video/animatie/ 3 postari pentru SM de catre studenti – mentorat Anca

18-Prezentarea planurilor pe echipe: pitch max 7 minute

Please follow and like us:

Leave a Reply

Your email address will not be published. Required fields are marked *