Organizator-Constantinescu Anca
18 Nov, ora 9-20, Bd. Ferdinand 22-26, Cluj Hub, Magazinul Central et.3,
Studentii de la AC si ETTI au dezvoltat un plan de marketing pentru o idee de afaceri. Au participat 200 de studenti.
Program 8 mai
Studentii isi vor dezvolta propriul plan de marketing pentru un produs/serviciu cu potential pe piata.
Sambata, 6 mai 2023, ora 9-18, Cluj Hub, Bd Ferdinand 22-26, Magazin Central, et. 3 (se urca prin partea stanga, pe scarile de la Carrefour) 57-59 , Sala White si Green
Pana in acest moment trebuie sa aveti realizate:
- Fisa firmei
- Obiective
- Analiza SWOT
- Analiza pietei
- Analiza concurentei
- Segment de piata tinta
9-9.30 Strategia de pret – metode de stabilire a pretului pentru produse soft, hard, obiective de pret, strategii – avantaje/dezavantaje – Anca
9.30-10 Implementare parte financiara: costuri, profit, prag de rentabilitate
10-11- Modele de business de succes – Cristiana Bogateanu
11-12 Mentorat – Stabilirea caracteristicilor de baza ale produsului/ serviciului lansat, recap: triunghiul de aur al pozitionarii, harta strategica de pozitionare, matricea de crestere BCG- Anca
13-13.30 Strategia de comunicare de mk (reclama, PR, promovarea vanzarilor, marketing direct)
13.30-14 Mentorat implementare comunicare de mk
14-14.30 How to pitch – Alexandru Luchiian
14.30-16 Implementare comunicare de mk -Realizarea unui video/animatie/ 3 postari pentru SM de catre studenti – mentorat Anca
16- Pitch planuri de MK si feedback- 7 minute/ echipa
Program 18 nov
9-9.30 Segmentul de piata tinta: stabilirea potentialilor cumparator, alegerea segmentului de piata tinta, persona Model, stabilirea marimii segmentului de piata tinta – Constantinescu Anca
10-10.30 exemplificare Studiu de caz – aplicatie soft: Identificarea segmentului de piata pentru conceptul de produs. Cristin Iosif, CEO-Salt&Peper, Cluj
11.30 – Strategia de produs – triunghiul de aur al pozitionarii, harta strategica de pozitionare, matricea de crestere BCG- Anca
12-13-Studiu de caz- strategia de produs si promovare la o companie de nisa – saptunul Cheia ,ing. Laslo Alin, Laslo Calina,
14 -15 Strategia de pret si validarea ideii de produs – metode de stabilire a pretului pentru produse soft, hard, obiective de pret, strategii – avantaje/dezavantaje – Madalina Cotiu – consultant de business Imera Cluj
16-16.30 Strategia de comunicare de mk (reclama, PR, promovarea vanzarilor, marketing direct)-Anca
16.30-18 Realizarea unui video/animatie/ 3 postari pentru SM de catre studenti – mentorat Anca
18-Prezentarea planurilor pe echipe: pitch max 7 minute